Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 09:57 - Ех, тези нигерийци...
Автор: asthfghl Категория: Забавление   
Прочетен: 604 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 24.03.2015 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наскорошно писмо, изкопано от дебрите на спам-филтъра на електронната поща. Поредното.

От Ms.Esther Тимъти.
Скъпи приятели,
Аз съжалявам да дойда при вас По този начин, Пиша това писмо до вас с уважение доверие и човечеството, Обръщам се към вас, за да упражни малко търпение и прочетете съобщението ми, се натъкнах на вашия профил и духът ми ме доведе до свържем с вас, и аз наистина необходимо някой честен, truthfull да споделят чувствата си и Моето бреме с вас, нека ви представя моята самостоятелно да сте, аз съм Ms.Esther Timothy, 23 години единствената дъщеря на покойния господин / жа Mark Тимъти. родом от Кот д"Ивоар в Западна Африка.
Баща ми беше много богат бизнесмен, когато е бил жив, той се занимава с автомобили внос и той е бил убит заради богатството си на една от държавите нашето семейство, така че той ще претендира собственост на баща ми, които той вече е Дон, майка ми почина, когато бях 6 години и баща ми взе грижи добре за мен като единствената му дъщеря, преди смъртта на баща ми в частна болница тук в Coted"ivoire където той е приет, той тайно ми се обади на своя страна легло и разкривани ми за сума в размер на четири милиона петстотин САЩ долара ($ 4.5million) той е оставил във временна сметка в един от банката тук в Абиджан Кот д"Ивоар.
и той също ми каза, където държеше целия документ, който банката го издава, когато той депозира парите, и ми Името е написана като близките цар като единствената му дъщеря, така че аз съм контакт с вас, за да ми помогне и да бъдат моята чуждестранен партньор, който иска да ми помогне да прехвърли парите в сметката си там във вашата страна, както баща ми  ми нареди да се търси един foregn партньор на избора ми, когато животът ми може да спаси, така че след като става във вашия профил съзнанието ми ме LEED да се свържем с вас.
(1) Може ли да се вземат добри Cere на мен, когато дойда във вашата страна (2) Може ли да стои като бенефициент на фонда, тъй като аз съм едва 23-годишен. (3) Може ли да ми помогне като си сестра / дъщеря / приятел (4) Може ли да се направи уговорка за мен да дойда във вашата страна, след като парите се прехвърлят, и продължи образованието си и да инвестира парите там във вашата страна.
Веднага се свържете с нас относно молбата ми, аз ще ви предаде всички създадат необходимата документи относно този депозит с банка контакта, така че ще се свържете с банката за прехвърлянето на парите в сметката си. Благодарим Ви за разбирането. Ms.Esther Timothy  


Викам да ги взимам милионите, а? ;-)


Тагове:   бъзик,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4321403
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив