Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2014 18:42 - Формуляр за рИване (интернет версия)
Автор: asthfghl Категория: Технологии   
Прочетен: 3668 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 17.03.2015 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дата и час на инцидента: ..................
Опишете естеството на реването си (поставете отметка).
[ ] Постинг в Livejournal, Blogspot или друг журнал [ ] Постинг във Фейсбук [ ] Секция с коментари под новинарска статия [ ] Стая за чат [ ] Постинг в Блог.бг [ ] LOLcat или друга подигравателна картинка [ ] Случайно попаднах на обиден анекдот/карикатура/графика/репортаж [ ] Друго (уточнете) ............
Опишете по-подробно инцидента, повод за реването ви
[ ] Някой написа постинг в блога си, с който не съм съгласен. [ ] Някой пусна картинка или снимка, която не ме кефи. [ ] Някой написа история или анекдот, който извика лоши спомени и ме накара да се разплача. [ ] Някой изкара стара кирлива риза от миналото ми и я показа на всеослушание. [ ] Установих, че гаджето ми ми изневерява под прикритието на анонимен никнейм. [ ] Някой пусна изображение с развратно съдържание и поквари невинните ми очички. [ ] Някой пусна изображение с развратно съдържание и шефът ме сгащи, докато го разглеждах. [ ] Изгубих спор по време на онлайн чат. [ ] Потърсих искрено мнение за изключително гениалното ми артистично творение (картина, поема, песен) - и го получих. [ ] Друго (моля уточнете; ако е необходимо, използвайте гърба на този формуляр, за да излеете всичко, което ви тежи на сърцето в най-големи подробности).
Някои уточняващи въпроси (отбележете с отметка върху "Да" или "Не").
[Да] [Не] Проляхте ли сълзи? [Да] [Не] Бяха ли ви нанесени трайни психични рани поради реването? [Да] [Не] Прекарахте ли безсънна нощ (нощи) в непрестанно мислене за инцидента? [Да] [Не] Закъсняхте ли за работа поради недоспиване заради реването? [Да] [Не] Наложи ли ви се да изключите компютъра с големия бутон, да излезете на чист въздух на терасата и да пиете една ракия, за да ви мине? [Да] [Не] Наложи ли ви се да се обаждате на приятели да ви успокояват или да викате Бърза помощ поради учестено сърцебиене? [Да] [Не] Изпитахте ли непреодолимо желание да си го изкарате на някого в Интернет, като го залеете с нескончаеми гневни коментари?
Опишете по-подробно човека, който ви причини цялото това страдание
[ ] Той е ужасен зъл кретен и трябва незабавно да бъде баннат от Интернет завинаги, или поне докато не се научи, че аз съм винаги прав и го превъзхождам и че той е винаги в грешка и трябва да ми се кланя и да лиже прахта от подметките ми. [ ] Той заслужава да бъде гонен като дивеч и да бъде застрелян на стъпалата пред входа на дома си. [ ] Той и неговите подобни заслужават да бъдат заградени и вкарани в концентрационни лагери. [ ] Трябва да се приемат закони, които да наказват такива кретени. Самото им съществуване трябва да бъде поставено извън закона. [ ] Трябва да бъде депортиран някъде в Третия свят, защото тук сме свободна страна, а за такива като него няма място в нашата свободна страна. [ ] Трябва да бъде държан отговорен за действията си в Интернет със същата сила и сериозност, както ако бяха действия в реалния свят; а също така трябва незабавно да ми бъде предоставен достъп до всичките му пароли и лични профили, за да мога да го следя изкъсо и да му дишам във врата. [ ] Всичко от горепосоченото.
Предприехте ли някакви действия по повод инцидента, предизвикал реването?
[ ] Написах пространен отговор в размер 15 страници, в който обясних в най-големи подробности колко много ме нарани, а после му го изпратих на електронната поща и го публикувах няколко десетки пъти из различни блогове, за да видят всички. [ ] Изпратих му несвързан гневен коментар, като използвах специално създаден за целта фалшив профил. [ ] Използвах автоматична програма за спамене, за да му пратя стотици гневни и-мейли. [ ] Организирах хакерска атака срещу сървъра, който хоства неговия блог и така го блокирах за няколко дни. [ ] Привиках на помощ най-добрите си онлайн приятелчета и му спретнахме една масирана флейм атака. [ ] Създадох дузина нови мейл и блог профила с изричната цел да го оспамя. [ ] Публикувах лична информация за този индивид навсякъде, където успях. Несъмнено в най-скоро време ще получи някой коктейл Молотов през прозореца на спалнята си. Това ще го научи да не се габарка с мен! [ ] Осъзнах, че споренето в Интернет обикновено е безпредметно и си намерих друго, по-смислено занимание.


Тагове:   бъзик,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4297865
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив