Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 13:31 - Ирационалните нагласи на масовия консуматор
Автор: asthfghl Категория: Политика   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 20.03.2011 13:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първо, няколко нагледни примера (цитати):

"ако играят 2 отбора, които не са ми интересни, аз не ги гледам"
или
"тази книга не е за мен, аз не чета такива книги"
или
"такива филми не са ми по вкуса - няма да го гледам"
или
"то сигурно е хубаво, ама тези не са ми от любимите" (отнася се до каквото и да е)
или
"не, не съм пробвал от тази кухня. но не я обичам"

Това са само няколко примера за преобладаващите ирационални нагласи сред днешните масови консуматори - това е онзи, масовия тип потребител с капаците на очите - тип "комерсче". Той се води от принципа "името продава". Ей затова сме затънали в материална посредственост - заради факта, че масовият потребител разсъждава по този начин. Това се простира много отвъд предпочитанията в спорта, изкуството и културата - то важи във всички сфери на живота.


Тагове:   общество,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4321299
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив