Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2015 09:30 - Изповедта на един ветеран, пострадал от тероризма
Автор: asthfghl Категория: Политика   
Прочетен: 3918 Коментари: 5 Гласове:
28

Последна промяна: 11.12.2015 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като Доналд Тръмп съвсем сериозно предложи в Щатите изобщо да не се допускат мюсюлмани, докато тероризмът не изчезне напълно от лицето на Земята (не че реално има начин подобно нещо да се осъществи; пък и остава въпросът дали тероризмът е изцяло монопол на мюсюлманите - но както и да е), във Великобритания набра сила петиция, която настоява Обединеното кралство да забрани всякакъв достъп на водещия кандидат на американските републиканци до британска територия, позовавайки се на закон против насаждане на омраза. Петицията вече е набрала над 200 хил. подписа, т.е. на този етап може да бъде подложена на обсъждане в парламента.

Във връзка с всичко това, една изповед на един британски ветеран от войната в Ирак в момента се радва на голяма популярност в UK. Ето я и нея:

image
"Много се ядосвам на някои хора, които очакват от мен да бъда расист, само защото съм пострадал от тероризъм. Да, мюсюлманин ме взриви и така изгубих крака си.

Обаче също така един мюсюлманин изгуби ръката си в онзи ден, докато носеше британска униформа.
Мюсюлманин беше и медикът, който ме изнесе от бойното поле в онзи хеликоптер.
Хирург мюсюлманин ми спаси живота.
Една сестра мюсюлманка бе част от екипа, който ми помогна, след като се върнах у дома.
Един медицински сътрудник мюсюлманин се погрижи за ежедневните ми нужди по време на рехабилитацията, докато се учех да ходя без един крак.
Таксиджия мюсюлманин ме закара безплатно у дома, след като се срещнах с татко да пийнем по една бира.
Доктор мюсюлманин даде утеха и съвет на баща ми в бара, когато той не бе сигурен как да се справи със страничните ефекти от медикаментите ми.
"

image
Войникът на име Крис Хърбърт също пише, че една ислямофобска група се опитала да го вербува и описва няколко случая, при които "бели британци" са се отнасяли грубо и нагло с него, често използвайки нецензурен език. "И все пак много други хора наистина ми помогнаха във възстановяването ми. Нима трябва да мразя и белите англичани? Не, разбира се!"

"Много добре знам кого харесвам и кого - не", разказва той. "Знам кого ценя и кого - не. Ако настоявате да мразите цяла една група мъже и жени заради действията на неколцина... давайте! Но изобщо не се опитвайте да ми налагате вижданията си и не си мислете, че ще съм ви лесна мишена!"


Тагове:   политика,


Гласувай:
29



1. of4arsnakovalnia10 - Аз също "много се ядосвам на някои хора, които очакват от мен да бъда расист..."
11.12.2015 10:39
"Да, мюсюлманин ме взриви и така изгубих крака си.

Обаче също така един мюсюлманин изгуби ръката си в онзи ден, докато носеше британска униформа.
Мюсюлманин беше и медикът, който ме изнесе от бойното поле в онзи хеликоптер.
Хирург мюсюлманин ми спаси живота.
Една сестра мюсюлманка бе част от екипа, който ми помогна, след като се върнах у дома.
Един медицински сътрудник мюсюлманин се погрижи за ежедневните ми нужди по време на рехабилитацията, докато се учех да ходя без един крак.
Таксиджия мюсюлманин ме закара безплатно у дома, след като се срещнах с татко да пийнем по една бира.
Доктор мюсюлманин даде утеха и съвет на баща ми в бара, когато той не бе сигурен как да се справи със страничните ефекти от медикаментите ми."

Мюсюлманин не е равнозначно на терорист.
Така, както "готин блогър" не е равнозначно на "готин човек". И обратното.

Затова... казал съм, улиташ да те прочетат /надявам се/ повече "неготини" хора-блогъри.
цитирай
2. asthfghl - 1.
11.12.2015 10:40
> "готин блогър" не е равнозначно на "готин човек"

Хах! Много вярно! От примери изобилства ;)
цитирай
3. rustam - Привидно
11.12.2015 19:37
логиката на ветерана е непоклатима. Но според мен само привидно.
Защото ако не беше го взривил терорист мюсюлманин, нямаше въобще да се налага цялата верига от спасителни намеси на лекари, сестри и прочие мюсюлмани.

Както се казва, важно е кой беше пръв.

Въобще в обозримо минало на годините не се сещам нито за един терористичен акт, причинен от християнин спрямо мюсюлмани. Като сравнение, атентати, включително самоубийствени, на мюсюлмани срещу християни, навярно вече са стотици!

Така че, ако въпросният ветеран не е "фейк"(в което сериозно се съмнявам), просто подменя основната теза. А тя е-атентати и тероризъм практически последните години по света се извършват единстевно от мюсюлмани.
цитирай
4. asthfghl - 3.
11.12.2015 22:50
> Въобще в обозримо минало на годините не се сещам нито за един терористичен акт, причинен от християнин спрямо мюсюлмани

Булшит.

https://en/wiki/Christian_terrorism

Плюс това, 99% от жертвите на мюсюлманските атентати са мюсюлмани.

Тезата е: ако някой иска да навреди някому, винаги ще си намери оправдание. Включително религиозно. Останалото е шикалкавене.
цитирай
5. mikolaj - Терорът е войната на по-слабия
12.12.2015 12:57
Рустам, Тероризмът е отговорът на слабия. В момента ислямските държави са много по-слаби във военно отношение. Затова някои от тях подкрепят терора.

Но как да наречем действията на Запада в Близкия изток? Кой започна пръв? Как този англичанин се е озовал в Ирак, и кой го е посрещнал като освободител?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4311179
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив