Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2016 09:47 - Вицове и цитати за религията
Автор: asthfghl Категория: Забавление   
Прочетен: 2019 Коментари: 2 Гласове:
24

Последна промяна: 27.10.2016 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
- Не съм много сигурен кое е по-лошо: някой, който отказва да повярва, че Исус се е възнесъл на небето, или този, който ще докара от десет кладенеца вода, за да ни убеди, че това се е случило.


- В началото християните не били много... само двама-трима на кръст.


- Новороденото: "Първороден грях ли!? Ама аз току-що пристигнах, какво съм извършил?"


- Вчера си изтеглих Библията в електронен вид, отгоре се появяват всякакви менюта, има и "Свържете се с автора"... Още седя и не смея да кликна там...


- Новородено към попа: "Попе, за тия сто лева можеше поне малко да стоплиш водата в легена!"


- Когато умрете, действително ще се по-близо до Бог. Защото тогава и вие няма да съществувате.


- Да поиграем една игра. Отворете Библията или Корана на произволна страница и направете буквално това, което е написано там. Участникът, който последен влезе в затвора, печели. Успех!


- На християните, които пренадъхано крякат срещу ислямистите, искам да напомня: в продължение на 300 години вие сте били терористите, рязали сте глави и сте разсипвали села. Тероризмът е продукт на религията - не той, а тя е проблемът!


Исус влиза в заведение:
- Маса за 26, моля
- Ема вие сте 13.
- Ние ще седим само от едната страна.


- Единствено в християнското учение има твърдение, че светът е бил населен от потомството на едно семейство, чрез кръвосмешение. При това дважди!


- Кажи на хората, че в небето има невидим човек, който е създал Вселената и те ще ти повярват. Кажи им, че боята още не е изсъхнала и те ще я пипнат, за да се убедят. (Джордж Карлин)


- Един поп събрал всички дарения за църквата на едно място. Хвърлил ги нагоре с думите: "Боже, прибери си своето, другото остави на мен!"


- На какво е равна Божията сила ли? На Божията маса по Божието ускорение. Амин!


- Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.


При психиатъра:
– И така, кога за първи път разбрахте, че сте Бог?
– Как да Ви кажа, докторе, значи аз първо се молех, молех и... изведнъж разбрах, че се моля на себе си...


- Ако Бог наистина знаеше всичко, което ще се случи, тогава за какво са ни всичките тези сперматозоиди?


- Ако преди 2000 години имаше ДНК тестове, сега нямаше да се залъгваме с измислени историйки за непорочни зачатия.


- Армията на Александър Македонски е нашарила целия Близък изток в продължение на 11 години. Пътят, изминат от евреите по времето на библейския Изход, водени от Бог, е 200 км за 40 години. Изводът: ако следваш Бог, доникъде няма да стигнеш!


- Можеш да си вярваш в Бог. Може да си вярваш и че еднорози живеят в обувките ти - не ми пука. Но почнеш ли да ми нареждаш как да си нося обувките, за да не разстроя твоите еднорози, вече имаме проблем. А опиташ ли се да намесиш еднорозите си във взимането на важни решения за тази страна, вече имаме голям проблем! (Матю Шулц)


- Да го туря на Бог и на Дявола и на Църквата! Аз сам съм отговорен за действията си. Не ми трябва да се крия зад нищо. Аз го сторих! Каквото и да е това, което съм сторил! (Леми Килмистър)


- Не искам да вярвам. Искам да знам. (Карл Сейгън)


- Ако Бог наистина съществува, силно се надявам да има добро оправдание за това. (Уди Алън)


- Науката може да замени липсващ крайник. Религията може да замени липсващ мозък.


- Исус умря за греховете ви. Така че живейте и съгрешавайте, иначе е умрял напразно!


- Молитвата е като мастурбацията. Кара те да се чувстваш добре и не прави нищо за човека, за когото мислиш.


- Най-якото на това да си атеист е, че никой не те гледа, докато мастурбираш. Освен ако сам не поискаш.


- Сексът е много по-добър при атеистите. Те го правят така, сякаш никой не гледа.


- Минавам на религиозна диета... Ям както си знам и се моля на Господ да отслабна!


- Не съм сигурен, дали за мен ще е по-добре да се опитвам да образовам християните, или да стана проповедник и да им прибера паричките.


- Хей, атейсти, каво вие доказателсвото че бок не сашествува? -- Твоята неспособност да напишеш едно грамотно изречение.


 - Сигурен съм, че Бог си има къде-къде по-интересни занимания, с които да запълва еоните, от това да се впряга за жалките дела на земляните. Като например да настройва фино космологичните константи на ред нови Вселени, за да ги направи обитаеми за разумен живот - с крайната цел да хвърли в тих потрес ордите астрофизици, които биха се появили един ден след милиарди години.


- И какво? Понеже Исус навсякъде се е придвижвал на магаре, по същата логика сега трябва да се отървем от автомобилите ли? -- Е, ако настояваме да четем Библията дословно, може да ни се наложи да се пробваме с камили и иглени уши...


- Искам да съм дилър на вяра. Искам да съм папа, вярващите да ми даряват пари и да ми целуват ръка, да живея в приказен палат, изрисуван от най-велите майстори на ренесанса. Да имам площад пред дома си, на който екзалтирана тълпа със знаменца да ми се прекланя. Пред мен, да се развиват червени килими, да се кича със златни накити, отрупани със скъпоценни камъни.
Искам да съм главният дилър на вяра, упълномощен от "Бог", да давам благословията си, която държи хората high във вечността!


- Ако трябваше да сме нетолерантни към нетолерантните книги, досега отдавна да сме забранили Библията.


Тагове:   религия,   бъзик,


Гласувай:
25



1. asthfghl - Списък на троловете-минусчии,
27.10.2016 10:00
, които нямат никакъв друг аргумент, освен да цъкат отчаяно с мишката:

1. appen13
цитирай
2. lightsaber123 - Ще добавя още един
28.10.2016 08:26
Християните мило и драго дават за да те спасят... дори и когато не искаш... :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4280822
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив