Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2016 13:29 - Притча за плашилото
Автор: asthfghl Категория: Забавление   
Прочетен: 1270 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 29.03.2016 13:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Веднъж попитах едно плашило: “Не ти ли омръзна да плашиш гаргите в този пущинак?”

А то ми рече: “Удоволствието да плашиш е дълбоко и непрестанно и аз никога не се уморявам да го правя”.

Позамислих се за минута и рекох: “Истина е; и аз познавам това удоволствие”.

“Само онези, които са натъпкани със слама, могат да го познават”, отговори то.

И аз си тръгнах оттам, без да знам дали това е комплимент или обида.

Мина една година, през която плашилото беше станало философ.

И когато минах отново край него, видях, че две гарги са свили гнездо в шапката му.


Тагове:   бъзик,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Много точна притча! Философската ...
31.03.2016 10:21
Много точна притча! Философската теза е, че всеки в известна степен е прав и в същото време и греши, за всеки има място под слънцето. Особено, ако става въпрос за истински пущинак. Така, че философ е станало не само плашилото, но и гаргите. Ако става въпрос за засята нива, нещата малко се променят, обаче пък, ако нямаше гарги, нямаше да има и плашило. Такъв е животът ))))) "Удоволствието да плашиш" аз бих заменила с "удоволствието да проповядваш" виж тук нещата наистина са безспирни и вечни )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4297763
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив