Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2011 13:28 - Майтапи
Автор: asthfghl Категория: Забавление   
Прочетен: 2353 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Само в българския език има израз, в който сравнителната степен е по-силна от превъзходната. Това е изразът:"Най ми се люби, ама по ми се пие". Има израз, който едновременно звучи като отказ, съгласие, въпрос и възклицание - това е отговорът на въпроса "Ще пиеш ли една ракия? А не, бе!" и израз, съдържащ в себе си едновременно и трите основни времена-минало, настояще и бъдеще: "Ей ся ти ебах майката!"

====================

Песимистът вижда само един безкраен тунел.
Оптимистът вижда светлина в тунела.
Реалистът вижда тунела, светлината и идващ влак.
А машинистът вижда трима идиоти, седящи на релсите...

====================

Господ създал светлината, а Дяволът за да му направи напук - тъмнината.
Господ създал земята - Дяволът направил океаните.
...
Господ създал адвокат. Дяволът се замислил и... направил още един адвокат.


Тагове:   бъзик,


Гласувай:
12



1. mt46 - Имаме и най-сложните времена -
03.08.2011 13:40
"Бил съм се бил напил и съм се бил бил..." -
минало... незапомнено време... :))
цитирай
2. alhimik1 - ами това, братя ))))
03.08.2011 23:18
най ми е добре, гато вуте е по зле ;(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4281261
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив