Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2015 13:12 - По велосипедному
Автор: asthfghl Категория: Технологии   
Прочетен: 1980 Коментари: 6 Гласове:
20

Последна промяна: 29.12.2015 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Така. Наслушах се напоследък на какви ли не ревове на шофьори за новата уредба на "умните" (уж) светофари... то не бяха и едни безспирни оплаквания за новите велоалеи... А най-нелепо ми се струва цивренето на пешеходци, които се правят на ударени. Така че мой ред е да се оплача сега.

Движа се предимно с велосипед. Не карам по пешеходни зони. Имам си алеи. Карам по алеите. А десетки заблудени ШеПеходци постоянно ми се пречкат на всеки метър. Звъня, звъня, ама кой да чуе? Вървят по петима в редица напряко на алеята. Бутат багажи по алеята. При наличието на пешеходна алея 3 метра широка в съседство с моята алея, те ходят по моята. И не се помръдват. Аз трябва да им влизам в пешеходната алея, за да ги заобикалям.

Не карам твърде бързо - 13-18 кмч да речем. А те упорито ми се тътрузят насреща. Даже пред тях спирам, лице в лице, белким се сетят за що иде реч. Е, НЕ БИ. Олигофрения пълна.

Липсва ни всякаква култура на движение не само по пътищата, ами и по тротоарите. Едно 75% от злополуките с участието на пешеходци са частично или напълно по вина на пешеходеца.

Вижте какво. Спрете да ми ходите пред колелата и да ме засичате по моята велоалея и аз ще спра да ви връхлитам на вашия тротоар, deal? И намалете малко цивренето, че вие сте тези, които сте в издънка!

А що се отнася до шофьорите... там вече положението май е безнадеждно.



Тагове:   лични,


Гласувай:
20



1. asthfghl - Има го и обратният момент:
29.12.2015 13:38
...кулулета карат по булеварда, когато има велоалея на метри разстояние. Тъпо, нъл? Освен ако на велоалеята няма паркирали дузина коли, не са оставени няколко изкопани и незавършени трапа... или пък няма пренаселена автобусна спирка или върволица лелки с колички. Сещате се: контекстът е важен.

Затова ще карам и ще рисувам с отвертката по брони и огледала, а може и да почна да бия клепари в движение. Само така ще се научат.
цитирай
2. tikoev - Ами постави се на мястото на пеше...
29.12.2015 13:47
Ами постави се на мястото на пешеходците! Кое е по-мъчително - да изминаваш същия този път(тротоар) с една трета повече от велосипедистите или обратното? Айде стига сте ревали неадресирано! Огледайте се къде сте, в кое кьоше на блатото!
цитирай
3. asthfghl - 2.
29.12.2015 14:02
Не го разбрах това за едната трета. Би ли пояснил?
цитирай
4. htpcl - Напълно си е адресирано ама такива ...
29.12.2015 14:10
Напълно си е адресирано ама такива малоумници като теб не могат да разберат, че има правила и като не ги спазваш ще страдаш. Ако съм пешеходец и някой колоездач ми се вре ще му бия един шут. Ако карам колело по вело алеята и ти си пешеходец дето ми се пречка аз ще ти бия шута, ясно?
цитирай
5. petkosabevnedelchev - "Айде стига сте ревали неадресирано! Огледайте се къде сте, в кое кьоше на блатото!"
29.12.2015 14:18
YOU FIRST, BIACH.
цитирай
6. asthfghl - 4.
29.12.2015 14:40
Абе другия път като ми се изпречи и му мина през краката веднъж-дваж, ще се научи кой в кое кьоше на блатото му е мястото.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4280725
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив