Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2013 10:38 - Как Opel се изгаври с празника на Volkswagen
Автор: asthfghl Категория: Технологии   
Прочетен: 1303 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 29.05.2013 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция
Германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.
Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фоейрверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представайки се за част от организаторите на фестивала.
Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински „троянски кон”.
Провокаторите обаче не излъгаха – феновете на Volkswagen си получиха зрелището – който гледаше през въпросните очила видя във всяка избухваща звезда логото на ...Opel.
В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция. Запознати припомнят, че причината за нея е провокация на Volkswagen от 2007 година.
Миналата година пък над главите на посетителите летеше рекламен банер на Opel Corsa OPC с идиотския слоган Leider Geil, който обаче няма да преведем, заради редакционната ни политика...
По всичко личи, че германското подразделение на General Motors тази година си го връща тъпкано...
 





Тагове:   технологии,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stealingbeauty - ха! :)
29.05.2013 10:49
So leid es mir tut... LEIDER GEIL! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4298428
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив