Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2015 11:10 - Синя тишина...
Автор: asthfghl Категория: Спорт   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Цяла България ликува след загубата на Левски София. Това впечатление се създава, минути след драматичния финал в Бурас, ако човек влезе в социалната мрежа фейсбук. Най-споделяните песни във facebook са "Черно море" на Тодор Колев и "Тишина" на Васил Найденов. Ето и някои бисерите:


Имам въпрос, ако тишината имаше цвят какъв щеше да е той ?


Черно море. Мнооооого е добре
 

Шшшшшшшшштттттттттт, тихо ееее, много е тихоооооо охххх даааааа даааааа даааааааааааааа,синяяя тишинааа
 

Къде е купата????????
Денят ми цял ден е празник, а черешката е уникална :)))))))

 
Честито на Варна !
Знаех си че ще има КУРьор за Лефски
 

Тъпите говеда отново се подиграха с труда на съдията...
 

 Тия леФски на чаршафа да ми играят ги изтръсквам и си лягам..!
 

Браво моряци! Поздрави от Марек! Отдавна не се бях радвал така дори за отбора, на който съм фен. Купата беше синя, но за кратко. Сега само тишината остана синя. Започвайте с празненствата.



...А междувременно сините изверги изпотрошиха стадиона в Лазур, сякаш той им е виновен, че не можаха да бият, след като повече от 100 минути незаслужено играха с човек повече.


Тагове:   футбол,   бъзик,


Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4307651
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив