Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 20:01 - Отмениха Sonisphere
Автор: asthfghl Категория: Музика   
Прочетен: 1620 Коментари: 2 Гласове:
3



Sonisphere Bulgaria 2011 Cancelled image

Due to logistical problems the local promoter, Marcel Avram and Balkan Entertainment have unfortunately decided to cancel this year’s Sonisphere Festival in Sofia, Bulgaria. Everyone at Sonisphere have worked diligently to try and get the problems rectified... 
[Прочетете повече]


image

Отмениха "Сонисфиър" в София

Да, това се очакваше. Но нека не плюем по групите - всичко е мениджърска игра. Видели са, че продажбите на билети са слаби, сметнали са, че няма смисъл за 10 000 продадени билета досега да рискуват да правят фест и са се отказали. А и как няма да е така, като миналата година за около 150 лв (билет за трибуна), два дни беше феста с къде-къде по брутални групи (не казвам, че и тазгодишните не са яки)...

На първо място за мен като причина за отлив е мястото на концерта. Всеки тръгва с нагласа за транспорт до и от концерта. На Запад си е масова практика такива събития да се правят далече от жилищни зони, но пък там събират по над 50 000 души, сцените са няколко (в някои случаи), транспортът е уреден на 100%. После, цената на билета. На трето място идват и групите. Единствените 100% актуални в момента са Слипкнот и Мастодон. Останалите по-скоро ми приличат на шум от недалечното минало (въпреки че Мейдън и сега звучат и има хора, които бяха готови да отидат на концерта само заради тях).

И опровергавам статията за необявените дати. Дори и в момента на страницата на Мейдън продължава да седи дата за България.

Що се отнася до Мейдън, смея да твърдя, че по-смотан концерт от техния на стадион Локомотив няма в последните години. Съжалявам, отраснал съм с тая музика, но английското високомерие ми идва в повече. Големият музикант се познава отдалеч. Светла му памет на Дио, бе точно това. AC/DC - велики. Роб Халфорд - раздаде се до дупка преди години на Академик. Но... не и тоя пигмей Дикинсън. Едно кратко сетче без живец - и чао. Та, сегашната новина не ме изненадва особено. Лично мнение. Не ангажирам никого, но за себе си, извадих Мейдън от собствената си класация за големи музиканти още преди време. Просто големият музикант се познава по отношението към публиката му - независимо къде.



Тагове:   музика,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gwendoline - Хм, нещо ме накара тази година да не ходя и досега ме гризеше, но
14.06.2011 21:36
слава богу, много щях да се ядосам на такъв номер...
цитирай
2. asthfghl - 1.
14.06.2011 22:53
Само дано и Elevation в Разлог не пропадне така. Много съм се наточил.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4280312
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив