Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2015 12:15 - Иракли от птичи поглед
Автор: asthfghl Категория: Туризъм   
Прочетен: 1517 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Записът, направен от фотографа Светлин Маринов с дрон, показва целия блясък на един от последните девствени плажове у нас.

След изключително красивия запис от бреговете на Синеморец, фотографът Светлин Маринов ни предлага ново изживяване - да видим Иракли от птичи поглед.

Записът, направен отново с дрон, показва целия блясък на един от последните девствени плажове у нас.

В сайта си Оtnebeto.com авторът дава възможност на хората да разгледат България отвисоко.




Тагове:   туризъм,


Гласувай:
9



1. joysii - Съжалявам, че ще споделя точно т...
27.07.2015 16:59
Съжалявам, че ще споделя точно това, но...на мен тези клипове не ми харесаха. Брегът е сниман доста отвисоко. Морето изглежда зеленикаво и мръсно, плажната ивица също не е особено привлекателна, доста мърлява е. В клипа за Синеморец дори местността прилича на заблатена. Честно казано, тези клипове по-скоро могат да откажат човек да посети тези места отколкото да го примамят там.
цитирай
2. asthfghl - 1.
27.07.2015 19:15
На мен пък ми харесват. А плажът не е от най-чистите. Все пак това не са Малдивите, а и там редовно лагеруват цели табуни и често не си изнасят всичките боклуци.

Що се отнася до морето - чисто е. Засега. Бях преди седмица и водата е бистра. Но пък река Вая наистина е заблатена.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4307685
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив