Постинг
15.12.2008 14:28 -
B.B. (БигБрадър) и други B.S. (bullshit)
Автор: asthfghl
Категория: Туризъм
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 07.07.2009 11:12
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 07.07.2009 11:12
Всеки пише за БигБрадър днес, защо не и аз (видяла жабата, че подковават коня... и т.н. знаете го по-нататъка;-)
BB-4 приключи...и слава богу.
Няма да приказвам много за тоя буламач, само ще цитирам коментара на един приятел по темата, който общо взето изразява и моите представи за "явлението" ББ:
Сценаристите...неизменно винаги имат пръст в изкривяването на нещата за пред екрана - целта е ясна: постигане на максимална гротескност на образите вътре (както са ги нарочили - "типажите") и с това - привличане и задържане вниманието на най-елементарния сегмент от публиката, който е и най-многоброен. Крайната цел също е ясна - тя е комерсиална. Пускане на хиляди sms-и, гледане на реклами, а ако погледнем малко по-надълбоко - налагане на едни повърхностни стереотипи, в които да вкараш публиката (чети: потребителя) и зарибяването й да продължава да е зависима от твоя продукт. Крайния резултат: всеобщо затъпяване, стереотипизиране/шаблонизиране на същата тази публика и по-лесно манипулиране, пак с комерсиална цел.
Просто няма какво повече да се добави :)
BB-4 приключи...и слава богу.
Няма да приказвам много за тоя буламач, само ще цитирам коментара на един приятел по темата, който общо взето изразява и моите представи за "явлението" ББ:
Сценаристите...неизменно винаги имат пръст в изкривяването на нещата за пред екрана - целта е ясна: постигане на максимална гротескност на образите вътре (както са ги нарочили - "типажите") и с това - привличане и задържане вниманието на най-елементарния сегмент от публиката, който е и най-многоброен. Крайната цел също е ясна - тя е комерсиална. Пускане на хиляди sms-и, гледане на реклами, а ако погледнем малко по-надълбоко - налагане на едни повърхностни стереотипи, в които да вкараш публиката (чети: потребителя) и зарибяването й да продължава да е зависима от твоя продукт. Крайния резултат: всеобщо затъпяване, стереотипизиране/шаблонизиране на същата тази публика и по-лесно манипулиране, пак с комерсиална цел.
Просто няма какво повече да се добави :)
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 11390
Блогрол
1. Asthfghl @ DreamWidth
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация