Постинг
29.05.2013 10:38 -
Как Opel се изгаври с празника на Volkswagen
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 1306 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 29.05.2013 10:39
Прочетен: 1306 Коментари: 1 Гласове:
5
Последна промяна: 29.05.2013 10:39
В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция
Германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.
Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фоейрверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представайки се за част от организаторите на фестивала.
Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински „троянски кон”.
Провокаторите обаче не излъгаха – феновете на Volkswagen си получиха зрелището – който гледаше през въпросните очила видя във всяка избухваща звезда логото на ...Opel.
В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция. Запознати припомнят, че причината за нея е провокация на Volkswagen от 2007 година.
Миналата година пък над главите на посетителите летеше рекламен банер на Opel Corsa OPC с идиотския слоган Leider Geil, който обаче няма да преведем, заради редакционната ни политика...
По всичко личи, че германското подразделение на General Motors тази година си го връща тъпкано...
Германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.
Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фоейрверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представайки се за част от организаторите на фестивала.
Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински „троянски кон”.
Провокаторите обаче не излъгаха – феновете на Volkswagen си получиха зрелището – който гледаше през въпросните очила видя във всяка избухваща звезда логото на ...Opel.
В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция. Запознати припомнят, че причината за нея е провокация на Volkswagen от 2007 година.
Миналата година пък над главите на посетителите летеше рекламен банер на Opel Corsa OPC с идиотския слоган Leider Geil, който обаче няма да преведем, заради редакционната ни политика...
По всичко личи, че германското подразделение на General Motors тази година си го връща тъпкано...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 11390
Блогрол
1. Asthfghl @ DreamWidth
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация
2. Моите пътешествия
3. Псевдонауките
4. [Театър на Мечтите]
5. Научният метод
6. Блоголунатизъм
7. Логически грешки
8. Формуляр за рИване
9. [Дриймвил в LJ]
10. Постинги в TP
11. Нашата дискусия
12. Истинският дебат
13. Нормалният дебат
14. История без край IV
15. Струнната теория
16. Някои цитати
17. Лаб. Сънна Апнея
18. Готвенето = страст
19. Политика на модерация