Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 00:57 - Какво представлява тролът
Автор: asthfghl Категория: Технологии   
Прочетен: 7005 Коментари: 5 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преживявали ли сте инвазия от трол?

image

Досега не ме беше спохождало подобно бедствие, но съм чувал, че на мнозина се е случвало да бъдат маниакално преследвани от други блогъри, което си е кофти. Наистина ми е жал за тях и се надявам по-злите тролски версии да не ме докопат... Но съм сигурен, че рано или късно това сполетява всеки, който си поддържа блог.

Знанието е сила, затова направих едно проучване, или по-скоро събиране на факти от някои чудесни източници, които разглеждат навиците на тези жалки създанийца, които явно си нямат друга работа (а и май имат нужда от "специализирана помощ").


И така, в няколко части ще се запознаем с трола - какво представлява, какви навици има и как може да му се противодейства. Надявам се тази поредица да е от полза на колегите блогъри.

[тези материали представляват мой превод на ето тази интересна статия]

Засега ще се ограничим само с определението за "трол", за да можем да разпознаем за какво същество става въпрос.

Да започваме...

Градския Разговорник определя Блог Трола като:

1. (съществително) - Жалък малоумен индивид, който поддържа свой блог с нездравословно маниакално-натрапчива идея фикс, особено депресарските готик типове (с извинение към готините готик типове). Такива блогове обикновено съдържат събития, от които никой нормален човек не се интересува. Ето пример какво би написал един такъв трол в блога си:

"Днес хапнах сандвич. Беше горе-долу добър сандвич, може да се нарече посредствен. След това прочетох няколко глави от една книга от Ан Райс и бях впечатлен(а) от дълбоко еротичните описания как няколко обратни вампира се съвокупляваха. . След това дремнах."

2. (съществително) - Извратен индивид, който по цял ден стои пред компютъра и постоянно бълва идиотски псевдо-интелектуални вбесени тиради по публичните форуми и разни лични сайтове. Мнозина от тези хора всъщност взимат много навътре всичко, което се пише по горепосочените места и считат за свой дълг да заклеймяват всеки, който е несъгласен с тях. Те също така може да си набележат обект, когото да преследват по маниакално-натрапчив начин.


По дяволите, бихте си казали! Тези тролове нямат ли си друга работа? Нямат ли какво друго да правят, освен да бълват тъпи глупости по форумите?

Спокойно. Следващия път ще разгледаме видовете тролове и какво може да се направи по въпроса.

Но отсега можем да дадем един предварителен съвет:

image




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. biletche - Аз съм трол
06.11.2009 01:14
Ебаси, аз къв трол съм начи... пиша само глупости и не съм съгласен като някой пише негативни коментари. Давай за видовете, че да видя къв вид съм :D
цитирай
2. анонимен - :)
06.11.2009 01:27
Ба си троловете Вместо да пишат за прасето Руска, или за което и да е Пиги, те си пишат в блоговете /техните;)/ и генерират жалки, малоумни, извратени индивиди - блогспирохети А си влязъл, а заразал. Хубавото в случая, както писа Радамес, че ахилесовата пета на някои е у главата:)))
цитирай
3. asthfghl - Ахъм, кофти е
06.11.2009 01:38
когато мозъка ти е в петите, нали? ;)
цитирай
4. asthfghl - biletche
06.11.2009 01:55
Не съм казвал негативни коментари. Казах несъгласие - то ги плаши и поражда негативна реакция. Често истерична или поне много пресилена.

Ето, аз съм съгласен сега с теб, че "писането на глупости" не винаги е лошо нещо. Значи не съм трол! :р

Но от друга страна във всеки от нас има нещо тролско, което напира да излезе...
цитирай
5. анонимен - това си го запомних,
09.11.2009 03:37
за да не ровя постоянно за дефиницията. Да се консултирам, че май имах подобно тролско налазване. :)))

Кога ще излезе продължението? :)

П.П. напиращото тролско ме кара да питам как да го произнеса сега това asthfghl, нещо по-членоразделно не можеше ли? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4301864
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив