Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2014 16:41 - Глас в пустиня, Кобра...
Автор: asthfghl Категория: Спорт   
Прочетен: 530 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кобрата нападна: Ако Кличко е чист, защо не даде проба
image
Българската звезда в професионалния бокс Кубрат Пулев нападна остро следващия си съперник Владимир Кличко. Двамата трябваше да се срещнат на 6 септември, но украинецът се контузи и мачът за световната титла беше отложен за 15 ноември. 
Нормално, Кобрата не е никак доволен от този развой и според него опонентът му симулира, защото не е достатъчно добре подготвен. Той за пореден път го призова да даде допинг-проба и се усъмни дали Кличко все пак не взима забранени стимуланти.
"За мен е важно по време на подготовката той да даде допинг проба и да бъде контролиран, защото е и лице на антидопингова кампания. Мен за 10 дни ме провериха 3 пъти. Продължавам да настоявам правилата да бъдат еднакви за всички и Кличко да даде допинг проба."
"Ако украинецът не позволи да бъде контролиран по време на подготовката си за мача за мен това означава, че със сигурност взима забранени стимуланти.Ако той е чист защо да не даде допинг проба? Защо се опитва да прави хората на глупаци и че не разбират игрите му?"
"Мнението ми е, че това не са реални контузии. Това го правят такива боксьори като повод да не се проведе даден мач, за който не са подготвени както трябва и не се чувстват сигурни", сподели Пулев в интервю пред World Boxing News. 
Кобрата изригна и срещу бездействието на Световната боксова федерация, която позволява на Кличко изключително дълго време да отлага срещата си с българина под един или друг претекст. 
"Мнението ми е, че ако се имат за сериозна федерация, каквато всъщност са, те трябва да му поставят ултиматум - или да играе, или да оваканти световната титла на IBF. Чакам вече две години за този мач. Аз съм официален претендент и съм в правото си да играя за тази титла."
"Не мога да разбера има ли правила изобщо в световния бокс и те важат ли за Владимир Кличко? Кличко ли е шеф на IBF? Кличко ли е шеф на световната антидопингова агенция?Защо той не дава допинг-проби преди мач? И докога ще чакам аз мач за тази титла?" 
"Подготвям се много сериозно, а накрая се гаврят с труда ми. Превърнаха спорта ни в политика, в сфера на долни игри и манипулации.Те диктуват правилата и всички се съобразяват с тях. До кога Кличко ще се подиграва с боксьорите, с феновете на бокса и със самият спорт бокс", попита риторично в яда си Кобрата.


Тагове:   спорт,


Гласувай:
10



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4281541
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив