Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2008 19:13 - Последните изцепки на Ицо
Автор: asthfghl Категория: Спорт   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2009 11:17


След като наби български журналист в Испания, заяви, че (цитирам) "Дали ме интересува какво мислят за мен в България ли? Ами че аз не живея в България. И какво мога да очаквам от българския народ? Какво ми е дала България? Нищо." ... "Дали имам чувството, че има организирана кампания срещу мен ли? Да, само им погледнете физиономиите и ще разберете за какво става въпрос. Ами просто... други са журналистите там. Криви хора... въобще, крива държава." ... "Дали съм сам срещу всички ли? Ама аз винаги съм бил сам срещу всички. И затова виждате - не ходя с охрана никъде, ходя си сам по улицата... така е... който хвърля павета по другите, сам си пати от тях."

Малко се затрудних да осмисля житейската му философия, но това, което ми стана ясно е, че тотално е изперкал. А за стаената му злоба към всичко и всички няма какво да споменаваме.

Имаше тука преди една тема - "Отворено писмо към бате Ицо, от един бивш негов фен" (или нещо такова). Присъединявам се: бате Ицо, голям футболист беше, като треньор си кръгла нула, а като човек си един пълен селски келеш. Жалко, че си ми съгражданин...


Тагове:   спорт,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4310433
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив