Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2008 19:32 - Медиите срещу "провинцията"
Автор: asthfghl Категория: Политика   
Прочетен: 1177 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2009 11:19


Не че искам да се заяждам, но... това вече почва да ме дразни, а аз не се дразня много лесно...

Всеизвестно е, че "националните" ни медии страдат от присъщия на много централизирани институции синдром на София-центризма. Два примера:

БНТ новините: "Козирка на мол се срути и по чудо не уби никого във Варна. Нима това е най-добрият град за живеене в България?" (риторичен въпрос, вследствие на наскоро публикуваните резултати от проучване, според коeто Варна се явява най-желаният град за живеене в България, следван от Пловдив и чак след това София).

bTV новините: "Родители чакаха цяла нощ на студа на опашка пред детска градина, за да вземат входящи номера и да запишат децата си - това се случи във Варна, най-предпочитания град за живеене в страната".

Е, кажете ми какво е това. Има един хубав лаф за подобно смехотворно отношение: "газ пикае". Е, не София е най-подходящият град за живеене и това е. Факт. Независимо от цялата злоба в "националните" медии. Варна е. И много ме съмнява, че София заслужава и третото място - поради известен брой причини.


М/у другото, аз не съм нито от Варна, нито от София...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkotokuche - Да, не София е най-приятният град за живеене
15.02.2008 19:32
Да, не София е най-приятният град за живеене. Въпреки, че аз съм родена тук и това е моят град и го обичам много, но взе да става уажасен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4300839
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив